tid för förändring

Snedsteg? fan vet jag
Men jag anser att det är jävligt fel att uttrycka sig om en sak utan att ha tagit redan på faktan!
hur kan man ens göra annat?
jag blir lite trött på skiten.

Aja, blev tillbaka till skolan idag. började kl ett. as nice :P slutade två :p nödvändigt! NOT!
softat med victor, jennifer, herman, madde o emma under kvällen. blev en sväng till ica o sedan drog vi till sika o grillade marshmallows tillsammans med, ida, lina, ballex, frida o maja. nice nice.
herman upptäckte att de va kul o slänga på en hårsprays flaska på elden.
De small, högt!

Blir till o sova uppe till skolan ikväll, av lite olika anledningar. Inget att tala om än iaf. mkt hysh hysh.

förlåt, vet inte vad jag ska skriva  mer. ville ha ut en massa med detta inlägg, men är så frustrerad så, de gick inge vidare.
Ha de bäst ni underbara, ni vet vilka ni är!

p.s Älskar min älskling Niclas med såklart :) d.s


pusspuss^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0