Comatose

Jag e så fucking kass på att uppdatera, nu är det ju flera månader sen sist.

Uppdatering:
Sitter i Snöiga Gammelstad (som ligger i Luleå) och har praktik. Nej jag är itne ensam, sitter med LIna. Vi h just nu fått ett psykbryt båda två. annars går det framåt.
om bara två & en halv månad tar jag studenten, den första i släkten som gör det. auch! Jag ska söka vidare till högskolan, som sjukgymnast. Hoppas på att allt går vägen.
Vi får se vad livet bär med sig för överraskningar.

Den 23 april kommer jag hem för gott från Luleå, iaf tills jag flyttar hemifrån till någonstans xD
den 25 maj är det Pubkväll med alla avgångselever, kommer bli fett nice :P

Den 1 juni är det bal och den 3 juni tar jag studenten.

Status just nu; Uttråkad och slö.

Nej nu blire popcorn o film, imon jobba och träning!! wiho!!!!


PUSSS

Kommentarer
Postat av: Märtha

Svar på kommentar på "bloggkrig": Haha! Så kan jag visst göra! Jag tyckte det var väldigt lika villkor. Men sen så finns det ju inte så mycket värdigt material att arbeta med när det kommer till "vitlökarna". Haha ;)<3

2010-04-27 @ 15:19:33
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0