12/3-09

Fy fan. gårdagen alltså sheat! roligare har jag inte haft på länge :D
Jag, Annika, Jennifer, Herman, Ida, Lina, Johannes, Victor, Oliver, Madde och Emma var hemma hos mig i lägenheten och hade as kul.
Bada med kläderna på, Slänga ut annika inrullad i en madrass i snön, bränna papper, tömma Johannes på blod (typ) och dansa tills vi dog är bara några av sakerna vi hittade på :P vi ska nog itne nämna mer heller :p haha :P

Sen sov Jennifer och Annika över medans resten begav sig tillbaka till skolan i snöstorm (bokstavligt talat) :P
Mös o pratade lite :P
Gick upp till skolan idag o har skrivit omprov i ekologi. gick bra hoppas jag.
Sitter nu i datasalen med annika :P Om en-två timmar så bär det av till Alvesta med jennifer för att åka till allas vår underbara Ballex :D:D:D Kul kul kul.
imon blir det hem och mysa med älsklingen :D <3<3 sakna!!!!


Ne ne ska sluta trötta ut er: P uppdaterar snart :P
Puss på er!


P.S min hämnd är genomförd!!!!  D.S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vadå för hämnd? :P

2009-03-13 @ 15:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0