9 december

Jaha, igårkväll hade man migrän. inte ett dugg kul vill jag lova.
Kunde inte somna. mådde så jäkla piss. Somnade runt fyra till sist när värken gott över. Fick sova i två timmar,
De tar ut sin rätt.
Höll på att somna på djursjukvården. men lyckades hålla mig vaken. :)
sen hade vi julpyssel hela eftermiddagen. kul kul :) fick lite julkänsla faktiskt när vi kollade på Polar expressen :) mysig film :)
sen skulle jag haft matteprov. BLACKOUT! Kunde itne ett piss. så jag får göra det nästa tisdag ist. o då jävlar ska jag kunna det :P
Har tänkt på älsklingen hela dagen med. Har gipsat hela armen nästan ända upp till axeln (L) VIll bara hem och pyssla om honom ju (L)
nu väntar jag o Annsi på att hennes pojk ska komma, så ska dom köra hem mig sen :)
Då blir det dusch, mat och prata med älsklingen <3
 
Det är ofattbart hur mkt jag saknar honom. Går inte beskriva i ord<3
Älskling, vi ses på fredag hoppas jag<3Jag Älskar Dig <3

Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0