New life starts today

SItter i datasalen i skolan. Börjar halv ett.. vafan gör jag uppe nu egentligen :P
men palla ligga och dryga :P  mitt nya liv startar idag :D

Dagens schema:
Två lektioner ( DJursjukvård & Ekologi)
Hem till lägenheten
Ut och springa.
Hem och äta & duscha
Upp till skolan och plugga matte med Ballex!

Så ser min dag ut :P Hoppas den blir bra :)

8 december - det betyder att det är 16 dagar kvar till julafton (panik)
och 26 dagar kvar till min 18års dag :)
och 26 dagar kvar tills älsklingens och min 8 månaders dag :)
och till sist, 26 dagar tills älsklingen åker till Alperna :/ Kommer sakna dig <3

Men nu ska jag se om mitt nya liv har ngt att erbjuda :D
Ha debäst folket. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0