whaamma bamma tack mamma

Sicken dag. Vaknar med as dåligt humör. får stressa från lägenheten till skolan, halvvägs till skolan får jag veta att jag inte börjar förräns vid tio... har då gått i spö regn. Kliver sedan i en djup jävla vatten pöl. Dagen började ju underbart, eller inte...
Gårdagen.
Gick på stan med mamma, skulel leta julklapp. Hittade ingen :/  Men pekade ut en massa saker jag ville ha för mamma, tror nog att jag får ngt av de iaf :D  Sen tog jag o mamma en fika. gott gott.
Träffade även killen igår. Helt underbart, ville inte åka därifrån. Saknar dig så älskling (L)
Kom till skolan tio över tio igår, på kvällen. Lollo sover hos mig, vi sitter o snackar skit halva natten :)

Idag va det som sagt drygt, men matten e fan kul nu när man fattar :D
och imorgon har man sovmorgon till tjugo över två :P nice nioce :P har dock två prov på fredag och en inlämning som ska vara klar... hur fan ska jag hinna??
Har lucia och konsert övning på fredag kväll. blää, allt händer verkligen samtidigt.


Imorgon är det 7 månader med min älskling. Jag älskar dig mer och mer för varje dag. Du gör mig lycklig(L)
Jag Älskar Dig Niclas <3

Aja nu ska jag iväg till ica och handla med min brud Lojzan  :D  Puss på er!
How can I survive without you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0