It´s our last chance to share the stage!

Hur kan man längta efter ngt samtidigt som man bara vill därifrån?
Så är ingelstad just nu. Jag tkr verkligen jättemkt om att vara tillbaka, samtidigt som det är de sista stället på jorden som jag vill vara på.

Pink´s musik börjar bli räddningen på min vardag. Don´t get it!
Jag tror jag börjar bli sjuk igen med. Mår illa som fan o e hängig. ändå äter jag för två.
fattar inte vad som händer med min värld. känns som om de bara rasar alltså.

ÄR så glad att jag har Niclas. Fy fan, bättre människa finns inte.
Älskling, Jag älskar dig av hela mitt hjärta, hoppas du vet det<3

Nothing is gonna change my love for you <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du vet att jag bara finns ett telefonsamtal ifrån dig och 4mil om vardagarna <3

Så om det är något är det bara att säga till sötnows <3

I Love You A Lot Hun <3

2008-11-25 @ 17:34:00
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0