That he is here, means he has never lost!

Midsommar :D
satan va kass jag är på det här. uppdaterar typ en gång i halvåret (nästan)
mden men, nu blir det bättre :)
Julafton va nice :P fick lite smått o gott, bla en playboy mugg och en laptop :D wiiie :D
älskar de:P så nu ska de förhoppningsvis bli bättre med bloggandet, men hoppas inte på för mycket :P
Närmaste dagarna blir softa. Ska till killen imorgon, på Måndag kommer annika, så då åker jag, annika, jenny, syrran o hennes polare in till kalmar för att shoppa, kolla balklänningar och bio :D yey :D
sen stannar annika en vecka, så de blir nyår ihop tillsammans med jenny, wille och lite fler people i Långasjö :P
NYårs raketerna tittar vi på i nybro så klart :P
Sen den 3 januari fyller jag 19, meningslös ålder om ni frågar mig, men hoppas på att får pengar till piercing i navel och tunga, fett niiice :P
Så annika kommer vara med och fira mig, sen tänkte jag ragga lite folka som vill med ut på kvällen, annika måste ju få bli av med puboskulden ;)

Men men, vi får se. Sen blir de till o fira pappa henke :P han fyller 30 ;) hehe

Men men, nu pallar jag inte mer :P vi hörs när vi syns ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0