Becoming insane!

Oj shit de var verkligen ett tag sedan man skrev här. Skyller på att jag har haft fullt upp med plugg och skola, ( och lite sommarlov.) ;) Men nu har de gått ca 4 veckor på läsåret. Trean är jävla soft faktiskt.
HAft en del plugg iofs. men itne speciellt farligt än. .. men det kommer väl :/
Veckan har inte haft mer att bjuda på än vanligt. Nytt folk från ettan har man lärt känna, trevliga satar det där :P
Jag och Annika har haft pms båda två så ni kan ju tänka er hur vårat humör har varit xD växlande ja :)

Varje fredag fram till vårterminen är jag ledig, läser matte B i individuellt val, och den är på onsdag kvällar :P Fast till våren blir det till att läsa psykologi B. roligt :) 
Till våren blir det även 8 veckors praktik. hoppas att jag hamnar i kalmar, eftersom det finns möjligheter till jobb efter studenten...

Shit, studenten närmar sig med raket fart. Visst läsåret har precis börjat, men det går så satans fort. Måste ta vara på mitt sista år nu. Sen har man fan suttit i skolbänken i 12 år!!!!! Men det kommer bli hemskt att lämna Ingelstad. :'( alla vänner och vår familjegemenskap. Usch. 

Men men, nu till något roligare :) Ikväll ska jag hem till Niclas och vi ska fira att han äntligen har fått flytta in i sin lägenhet :)  Underbart :) Så det blir middag och myspys ikväll :)
Imorgon bär det av hem till Niclas Bror Magnus och hans fru Linda. Jag och Linda ska få lata oss medans Killarna laga tre rätters middag :) Underbart :D:D'
Så jag kommer verkligen bli bortklemad i helgen :D LOVE IT!!!
Men nu ska jag röra på mitt big ass och g¨å till fikat :) Sen packar jag sen beger jag mig hemåt :) får åka med Ellen och hennes kille hem :D ÄLSKA ÄNNU MER :D hahaha

Ha de bäst och på återseende ( snart I hope!)

POSS!!!

 

Midsommar :D

Midsommar :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0