Obladi oblada

Fy fan, har blivit sjuk :( Halsont och igen täppt näsa. Kan fan knappt andas överhuvudtaget, jättejobbigt :/
Men ska hem idag och kurera mig över helgen. så de blir iaf skönt, mamma får pyssla om mig :)

Anars har det inte hänt så mkt mer i mitt liv den senaste veckan.
JAg klankade ner på Amandas blogg (amandavardet.blogg.se). inte för att vara elak men jag sa bara va jag tyckte. so that's life! men kolla ni hennes blogg så fattar ni vad jag menar.
Henne videoblogg ligger även ute lie på youtube. com (mmmm) sjukt störig.
Aja nu har jag precis gjort som alla andra bloggare, jag har klankat ner på en bloggare. men men.

nu vet jag inte va jag ska skriva mer.
Så bäst jag lägger ner det här :)

Hare!

POSS!

Kommentarer
Postat av: Märtha

Ja du... vill du läsa en helt sjuk blogg så rekommenderar jag kissies.se ... tydligen en känd bloggerska, jag hade aldrig hört talas om henne, men shit, jag har aldrig sett en sån störd människa nånsin! Hon får Blondinbella att framstå som ett geni! :P

2009-09-24 @ 17:49:06
URL: http://philipsson18.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0